Parima kandidaadikogemuse loomise e-raamat

Alustuseks SUUR aitäh teile kõigile, kes te meile jätkuvalt oma soove edastate, missugused teemad on teil päevakorral ja kus me Recruri meeskonnaga teid aidata saame.

Hetkel on üheks muutunud tööjõuturu teemaks kujunenud – uudse kandidaaditeekonna kaardistus ja kuidas disainida tulevikuks parim kogemus.

Seoses sellega kaasasime disainmõtlemise spetsialisti ja juhtimiscoachi, Reelika Ein abi ning viisime läbi järjekordse Recrur praktilise värbamiswebinari, mis keskenduski teemadele nagu – kuidas disainmõtlemist värbamises kasutada, kuidas panna ennast kandidaadi “kingadesse” ning kuidas värbamistarkvara abil kandidaadikogemust automatiseerida.

Teie huvist antud teema vastu ja positiivsest tagasisidest lähtuvalt, panime kokku TASUTA e-raamatu parima kandidaadikogemuse loomiseks.

Siit materjalist leiad vastused küsimustele:

  • Mis on peamised väljakutsed kandidaadikogemuse kujundamisel?
  • Kuidas läbi disainmõtlemise luua ootuseid ületav kandidaadikogemus, mis seob kandidaadid ettevõttega isegi siis, kui kohe pole tööd pakkuda?
  • Kuidas kasutada storyboardi, et mõista kandidaadi teekonda?
  • Kuidas aitab värbamistarkvara kandidaadikogemust automatiseerida?

Positiivseid kandidaadikogemusi kõigile!

Sinu Recrur

Tarkvara ja teenuste info

Mul on hea meel tutvustada Sulle Recrur’i poolt pakutavaid võimalusi teie organisatsiooni värbamise lihtsustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Palun võta minuga ühendust, arutame ja leiame just teile parima lahenduse.

Recruri tasuta äpp on saadaval Google Play Stores, selle kasutamiseks vajad Recruri kontot.

Soovid proovida?

Loo tasuta konto ja proovi ise. Ei võta rohkem kui mõni minut.

Kasutajatugi

image/svg+xmlGDPR

Kogu info Recruris on talletatud vastavalt GDPR andmekaitse seadustele ning sind teavitatakse aegsasti andmete aegumisest.

Recrur värbamistarkvara kuulub EASi Arenguprogrammi, mille raames toetatakse Recruri Euroopa Regionaalarengu Fondist aastatel 2018-2022 summas 436 500€, eesmärgiga Recruri arendada ja globaalselt lansseerida (vähemalt 45% käibest).