Intervjuu: “Õlg alla” vaktsineerimiskampaania koos värbamistarkvaraga

Aitame hoida elu avatuna! Recruri värbamistarkvara kasutatakse vabatahtlike registreerimiseks vaktsineerimispunktidesse üle Eesti. Küsisime kampaania korraldajalt Hanna Jäe’lt, millega täpsemalt on tegu ja millist rolli mängib siin värbamistarkvara.

Mis on täpsemalt “Õlg Alla” kampaania? Kui palju vaktsineerimispunkte peate täitma ja kui palju vabatahtlikke vajate? Mis kanaleid selleks kasutate?

“Pane õlg alla” kampaania eesmärgiks on julgustada kõiki Eesti inimesi end vaktsineerima koroona vastu. Vaktsineerimine on ainus tõhus lahendus haiguse tõkestamiseks ja seeläbi elu avatuna hoidmiseks. Et vaktsineerimine kulgeks kiiresti, on avatud mitmeid vaktsineerimispunkte, sh mobiilseid vaktsineerimispunkte, üle Eesti. Et neis punktides töötav meditsiinipersonal saaks keskenduda vaktsineerimisele, tulevadki appi vabatahtlikud. Kõikides punktides on küllalt selliseid ülesandeid, mida saab täita inimene, kellel ei ole meditsiinilist haridust ja nendes ülesannetes ongi vabatahtlikud suureks abiks. Olenevalt päevast, on vabatahtlike vajadus erinev, kuid pidevalt on üle Eesti mitmeid punkte, kus vabatahtlikud toimetavad. Eriti aktiivseks tööks läheb augusti lõpus, sest enne septembrit on plaanis võimaldada vaktsineerimist paljudes uutes kohtades üle Eesti. Vabatahtlike värbamiseks on loodud Facebooki grupp “hoiame Eesti avatuna – vabatahtlikud” ja kogu informatsioon liigub selle kaudu.

Millest tekkis vajadus kasutada kampaania “Õlg alla” läbiviimiseks värbamistarkvara? Kuidas enne seda värbamistega toimetasite?

Lääne Tallinna Keskhaigla mobiilne vaktsineerimismeeskond koos vabatahtlikega

Vajadus tarkavara järele tekkis üsna koheselt, sest oli näha, et informatsiooni, mis peab lõpuks kokku jooksma ja olema mitmete osapooltele kiiresti ja mugavalt kättesaadav, tuleb palju. Esmalt oli abiks kõigile tuntud Excel, kuid paraku jäi sellest väheseks. Kuna kogu protsessiga on seotud mitmed osapooled, siis ilma tarkvarata tekib oht protsesside dubleerimisele ja seeläbi võib tekkida palju segadust.

Kuidas värbamistarkvara Recrur on abiks olnud? Millist probleemi see teie jaoks lahendab?

Recrur on abiks tegelikult juba täiesti protsessi algusest peale. Esmalt saab vabatahtlik endast märku anda läbi registreerimislingi, mis on alati vabatahtlikele mõeldud üleskutse juures. Läbi kandideerimislingi saame meie kohe kõik andmed, mida meil vabatahtliku kohta on vaja ning ka vabatahtlik saab peale registreerimist info, mis on temale oluline. Samuti näevad kõik osapooled, kas ja kui palju vabatahtlikke mingiks konkreetseks sündmuseks on valmis appi tulema. Seega vahendab Recrur automaatselt kõik need detailid, millega peaks muidu keegi inimene eraldi tegelema.

Kuidas on tarkvara kasutus mõjutanud vabatahtlike kandideerimise teekonda?

Ma saan julgelt öelda, et kandideerimise teekond on olnud väga mugav. Saadud tagasiside põhjal tooksin välja selle, et just oluline info jõuab kiiresti kõikide osapoolteni. Ei ole vaja hiljem hakata midagi üle täpsustama, kõik oluline info saabub automaatselt.

Kuidas läks teil Recrur tarkvara juurutamine? Kui kaua aega võttis?

Juurutamine läks tänu kiirele ja abivalmis klienditoele väga kiiresti. Samuti on tarkvara ülesehitus juba iseenesest väga loogiline ja kergesti aimatav. Võin öelda, et paari päevaga olid kõik vajalikud funktsioonid selged.

Registreeru vabatahtlikuks siin: https://career.recrur.com/covid-vabatahtlikud

Eldredi vaktsineerijad koos vabtahatlikega vaktsineerimisaktsioonil Proto avastuskeskuses
Vaktsineerimiskiirabi esimesel väljakutsel Merko ehitusobjektil

Tarkvara ja teenuste info

Mul on hea meel tutvustada Sulle Recrur’i poolt pakutavaid võimalusi teie organisatsiooni värbamise lihtsustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Palun võta minuga ühendust, arutame ja leiame just teile parima lahenduse.

Soovid proovida?

Broneeri demo

Kasutajatugi

image/svg+xmlGDPR

Kogu info Recruris on talletatud vastavalt GDPR andmekaitse seadustele ning sind teavitatakse aegsasti andmete aegumisest.