Karjäärilehe webinari kokkuvõte

15.septembri hommikul viisime läbi meie järjekordse praktilise värbamiswebinari, mille peamiseks fookusteemaks oli KARJÄÄRILEHT. Arutasime, miks seda vaja on, kuidas kandidaadid karjäärilehte suhtuvad ja mis elemendid peaksid seal olema esindatud, et karjäärileht täidaks oma eesmärki. Lisaks tutvustasime, kuidas uues Recrur moodulis ise lihtsate sammudega karjäärilehte luua.

Recruri poolt viisid webinari läbi meie tegevjuht Marit Alaväli ja äriarendusjuht Sander Matsina ning külalisesinejaks olime sel korral kutsunud oma kogemusi jagama CVO Recruitment värbamisjuhi, Geirit Ehasoo.

Webinari saab järelvaadata siit:

Recrur webinar ''Kogu tõde karjäärilehest''

Geirit arutles teemal, miks on karjäärilehte üldse vaja ja miks see ettevõtte jaoks oluline on. Tegeledes päevast päeva sihtotsingutega ja kohtudes seeläbi väga paljude erinevate kandidaatidega tõi Geirit välja järgmised pidepunktid:

  • Karjäärileht näitab, et ettevõte hoolib sellest, kes tema juurde tööle tulevad ja seal töötavad.
  • Annab kandidaatidele rohkem infot ja seeläbi suurendab kandideerimise tõenäosust.
  • Suurendab usaldusväärsust – ettevõte avab pisut enda sisemaailma (tekib tunnetus, milline on tööõhkkond, mida ettevõte väärtustab, kuidas töötajatesse panustab). See on eriti oluline väikesemate ja üldsusele tundmatute ettevõtete puhul.
  • Sõltuvalt valdkonnast on oluline ka meeldejäävus – kui näiteks kandidaat sirvib tööotsingu huvides oma valdkonna ettevõtete lehti, siis need, kellel on äge karjäärileht, jäävad kindlasti rohkem meelde, kui need kelle kohta ei leia eriti infot. Ehk siis atraktiivne karjäärileht aitab kaasa konkurentide seast eristumisele.

Analüüsides Eesti turu seisukorda, jagas Geirit karjäärilehed kolme peamisesse kategooriasse:

  • Korporatiivsed lehed, kus suurte korporatsioonide puhul on iga riigi filiaali jaoks tõlgitud eraldi lehed, mis aga mõnikord jäävad väga kaugeteks ja ei samastu riigi ega selle eripäradega. Selliste lehtede puhul tuleb tihti ka töökuulutuse leidmiseks teha lehel filtreeritud valikuid, mis kindlasti vähendab kandidaatide arvu, sest taoline lehe ülesehitus ei ole väga kandidaadisõbralik. Geiriti soovitus oli võimalusel teha oma riigile sobituv karjäärileht, kus sa saad edastada infot Eestis töötavast meeskonnast ning anda edasi sõnumeid, mis just sinu sihtrühma kõnetavad.
  • Teiseks kategooriaks olid start-upid, kellel üldjuhul on kõige läbimõeldumad ja kaasaegsemad karjäärilehed. Nad on justkui varakult aru saanud, et õigete talentide ligi meelitamine on ettevõtte edukuse võti. Sageli on kasutatud ehedaid, originaalseid tekste, fotosid, inimeste pilte, tsitaate ja lugusid, on olemas integratsioon süsteemiga, mille kaudu mugavalt kandideerida.
  • Kohalikud ettevõtted, kelle karjäärilehtede ampluaa võib varieeruda seinast seina. On ettevõtteid väga esinduslike ja sihtrühmale sobilike karjäärilehtedega (näidetena toodi Ramirent ja Estanc) ja CVO Recruitment kogemustele tuginedes on ka ettevõtteid, kellel puudub üldse karjäärileht või teinekord isegi koduleht, kuigi tegemist võib olla oma valdkonna väga esinduslike ettevõtetega.

Kes soovib rohkem näiteid Eesti ettevõtete karjäärilehteda kohta, siis siit üks varasem blogilugu – Eesti parima karjäärilehe otsingul

Arutlesime ka teemal, mida kandidaadid karjäärilehtedel kõige rohkem hindavad ja Geiriti sõnul võiks peamise koondnimetusena välja tuua – EHTSUSE või AUTENTSUSE. Kandidaat tahab aru saada, milline ettevõte see on ja ta peaks kindlasti saama vastuse – MIKS mulle meeldiks selles ettevõttes töötada.

Ära ei tohiks unustada ka sidusust värbamistarkvaraga, mis tagab, et kõik kandidaadid saavad alati küsimustele vastused ja juhuks kui täna polegi tööd pakkuda, siis saab kandidaatidest luua tuleviku tarbeks andmebaase.

Sander Matsina, meie äriarendusjuht, jagas näpunäiteid, et millest karjäärilehte luues pihta hakata. Ta soovitas alustada sellest, et mõelda läbi 5 peamisest küsimust:

  • Milline on eesmärk, mida soovid karjäärilehega saavutada (näiteks soovin saada 10 kontakti kuus ja siis juurde lisada, kuidas selleni jõuda).
  • Mis mul hetkel olemas on? Kas karjäärileht on olemas, aga ei toimi? Milles on probleem, äkki pole see leitav? Tee audit! Kas see on ühendatud värbamistarkvaraga? Või peaks hoopis uuendama sõnumeid/pilte/tsitaate – muutunud on ettevõtte juht? Uuri ka mõnelt hiljuti kandideerinud töötajalt tagasisidet!
  • Kes on minu sihtrühm? Aseta end nende „kingadesse“. Mis sisu nad karjäärilehelt otsivad, mis on neile antud ettevõttesse kandideerimiseks kõige veenvamad argumendid?
  • Kui palju on mul ressursse? Nii ajalisi kui ka rahalisi. Kuna info vajab pidevalt uuendamist, kes hakkab edaspidi tegelema haldamisega? Sander tõi välja ka võrdluse aja- ning rahalisest kulust, kui karjäärileht tellida sisse agentuurist, teha ise või kasutada Recrur tasuta moodulit.
  • Mis saab edasi? Integreeri oma karjäärileht kodulehega, jaga seda sotsiaalmeedias ja ühenda värbamistarkvaraga, et lehelt tulev kandideerimiste info liiguks kõik ühte kohta. Mõtle läbi, kus kanalites sa plaanid infot jagada ja kuidas tulemusi mõõta.

Lisaks tutvustas Sander Recruri uusimat tootearendust – karjäärilehe moodulit, mille abil saab igaüks ise karjäärilehe lihtsasti valmis teha. Tahad teada, kuidas Recrur karjäärilehe moodul toimib? Kliki nupule ja proovi järgi!

Webinari võttis kokku Recrur tegevjuht ja asutaja, Marit Alaväli, kellel oli kõigile osalejatele väga vahva üllatuspakkumine. Kes kuulamas käis, see teab, millest jutt. ?

SUUR-SUUR aitäh meie vahvale külalisesinejale, Geirit Ehasoole, kes oma pikaajalisi kogemusi ja teadmiste pagasit meiega jagas ning suur tänu kõigile kuulajatele. Meie üllatuseks oli kuulajaskond väga suur, mis tõestab teema populaarsust ja olulisust.

Kellel aga jäi webinaril seekord osalemata või soovib uuesti üle vaadata, siis värbamiswebinari video on järelvaadatav Recruri Youtube lehelt.

Ja kellel Mariti poolt välja käidud eripakkumine karjäärilehe moodulile kuulmata jäi, aga soovib siiski ägedat ja eristuvat karjäärilehte, võtke meiega julgelt ühendust.

Vali kohtumiseks sobivaim aeg ja võtame Sinuga kohe ühendust.

Soovime kõigile edu parima karjäärilehe disainimisel!

Recrur meeskond

Tarkvara ja teenuste info

Mul on hea meel tutvustada Sulle Recrur’i poolt pakutavaid võimalusi teie organisatsiooni värbamise lihtsustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Palun võta minuga ühendust, arutame ja leiame just teile parima lahenduse.

Recruri tasuta äpp on saadaval Google Play Stores, selle kasutamiseks vajad Recruri kontot.

Soovid proovida?

Loo tasuta konto ja proovi ise. Ei võta rohkem kui mõni minut.

Kasutajatugi

image/svg+xmlGDPR

Kogu info Recruris on talletatud vastavalt GDPR andmekaitse seadustele ning sind teavitatakse aegsasti andmete aegumisest.

Recrur värbamistarkvara kuulub EASi Arenguprogrammi, mille raames toetatakse Recruri Euroopa Regionaalarengu Fondist aastatel 2018-2022 summas 436 500€, eesmärgiga Recruri arendada ja globaalselt lansseerida (vähemalt 45% käibest).