Sotsiaalmeedia on värbamises muutunud täiesti omaette kanaliks, mille tulemuslikkus võib õigeid töönippe kasutades väga efektiivseks osutuda. Sellest lähtuvalt on ka meie arendusmeeskond vaadanud üle kõik Recruri poolt väljapakutavad funktsionaalsused ja leidnud veel ühe võimaluse töökuulutuste atraktiivsemaks tegemiseks.
Nüüd on töökuulutuse loomisel võimalik lisada ka spetsiaalne pilt, mida kasutatakse sotsiaalmeedias jagamise korral.
Seda saab lisada, kui lähed Recruri töökuulutust lisama/muutma:
Kui pärast salvestamist lähed siitkaudu kuulutust jagama, siis kasutataksegi sotsiaalmeedias seda spetsiaalset pilti.
Oma varasemates blogides oleme jaganud nippe ja soovitusi, kuidas sotsiaalmeedias edukaid värbamiskampaaniaid teha ja milliseid vigu vältida. Sellest saad täpsemalt lugeda siit >>
Kõige tähtsam on meeles pidada:
- defineeri oma sihtrühm ja kuulutuse oodatav edu
- kasuta kujundustes julgeid lähenemisi, et üldises uudisvoos silma paista
- et Facebookis jagatav töökuulutus oleks eraldi kujundatud ja sisaldaks maksimaalselt 20% teksti. Vastasel korral piirab Facebook selle levikut.
- võimeda postitust väikese eelarvega, et jõuda suurema sihtrühmani
- ole mobiilisõbralik ja mõtle kandidaadikeskselt
Julget pealehakkamist ja edukat sotsiaalmeedias värbamist.
Kui aga tunned, et vajad abi, võta meiega julgelt ühendust!
Sinu Recrur