6 ämbrit sotsiaalmeedias värbamisel

Recruri viimasel värbamiswebinaril jagasime turunduslikke nippe ja näpunäiteid, kuidas kasutada inimese liikumis- ja värvitaju, et luua kuulutusi, mis püüavad tähelepanu ja sõnumeid, mis kutsuvad inimesi lugema.

Lisaks analüüsisime erinevaid sotsiaalmeedia reklaame, et tuua välja olulisi aspekte, millele sotsiaalmeedia värbamisel rohkem tähelepanu pöörata. Kuna tagasiside järgi osutusid sotsiaalmeedias värbamise nipid üheks põnevaimaks webinari osaks ning paljud kuulajad palusid rohkem näiteid sellest valdkonnast, siis panime kokku järgmised suunavad punktid. Koostasime lisaks ka sisukamad ja visuaalsemad slaidid, mida saab selle artikli lõpust alla laadida.

Ämber nr 1.

Postitatakse täisformaadis töökuulutusi. Facebook takistab sinu postituse levikut, kui pildil on rohkem kui 20% teksti. Töökuulutustel täidab tekst tihtipeale rohkem kui 70% pinnast.

Ämber nr 2.

Ei võimendata ega suunata Facebooki postitusi, vaid piirdutakse olemasolevate jälgijatega. Kui sinu ettevõttel ei ole ühe töökuulutuse võimendamiseks 30 EUR eelarvet eraldada, siis kuidas nad kavatsevad tulevasele töötajale palka maksma hakata?

Ämber nr 3.

Ei rakendata disaini põhimõtteid ja jäädakse liigselt kinni brändi eeskirjadesse. Sinu töökuulutus on reklaam, reklaamid aeguvad ja töökuulutused samuti. Stagneerunud disain tähendab alati suurt reklaamikulu.

Ämber nr 4.

Gruppidesse postitades ei jälgita antud grupi sotsiaaletiketti ega küsita luba administraatorilt. Samas mõned värbajad ei postita gruppidesse üldse, mis on veel suures osas raisatud potentsiaal.

Ämber nr 5.

Ei jälgita või teata copywriting põhimõtteid tekstide koostamisel. Tulemuseks on üliformaalsed ja külma sisuga postitused, mis ei kõneta jälgijaid ja kaovad üldisesse uudisvoogu.

Ämber nr 6.

Kandidaadile jäetakse korraga liiga palju erinevaid võimalusi oma informatsiooni edastamiseks nagu e-mail, telefon, karjäärileht jne. See tekitab värbajale hiljem rohkem administratiivset tööd ning muudab kandidaadi kandideerimiskogemuse nõrgemaks.

Need on suuremad vead ja ämbrid, millesse värbajad tihti astuvad, kui värbamiskuulutusi koostavad. Selleks, et neid paremini vältida, panime kokku ka visuaalse õpetuse ja juhendi, kuidas paremaid töökuulutusi luua. Kes soovib antud ämbreid vältida või nende kohta rohkem lugeda, saab meie poolt koostatud materjalid alla laadida siit:

Edukat sotsiaalmeedias värbamist!

Recruri meeskond

Tarkvara ja teenuste info

Mul on hea meel tutvustada Sulle Recrur’i poolt pakutavaid võimalusi teie organisatsiooni värbamise lihtsustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Palun võta minuga ühendust, arutame ja leiame just teile parima lahenduse.

Recruri tasuta äpp on saadaval Google Play Stores, selle kasutamiseks vajad Recruri kontot.

Soovid proovida?

Loo tasuta konto ja proovi ise. Ei võta rohkem kui mõni minut.

Kasutajatugi

image/svg+xmlGDPR

Kogu info Recruris on talletatud vastavalt GDPR andmekaitse seadustele ning sind teavitatakse aegsasti andmete aegumisest.

Recrur värbamistarkvara kuulub EASi Arenguprogrammi, mille raames toetatakse Recruri Euroopa Regionaalarengu Fondist aastatel 2018-2022 summas 436 500€, eesmärgiga Recruri arendada ja globaalselt lansseerida (vähemalt 45% käibest).