10 parimat karjäärilehte Eestis

Ilusad pildid ja ülepakutud turunduslaused ei tähenda alati head karjäärilehte…

Eestis on suur eelis karjäärilehe loomisel tarkvaraettevõtetel, kellel on ligipääs parimatele disaineritele ja veebiarendajatele. Kindlasti on karjäärilehe loomisel oluline seda modernsena hoida ja mitte lubada sellel liigselt aeguda.

Kallis koduleht, mis on loodud 5 aastat tagasi, ei pruugi täna enam vastata kandidaatide ootustele ja võib jätta mulje ettevõttest kui aegunud keskkonnast. Seega on oluline karjäärilehe jooksev ülalhoidmine ja perioodilised täiendused. Lisaks tuleks vältida ka positsioonide ning keskkonna liigset ilustamist ja eksitava informatsiooni esitamist.

Parimate karjäärilehtede otsingul lähtusime järgnevast kahest kriteeriumist:

  1. Ettevõte peab olema Eestis tegutsev
  2. Ettevõte peab palkama aktiivselt Eestis töötajaid

Järgnev loetelu ei ole pingerida. Hindajateks olid professionaalne turundaja, UI/UX disainer ning värbamisbrändi konsultant.

TransferWise

Lehe kasutajasõbralikkus: 8/10
Lehel navigeerimine on lihtne ja mugav, aga kui sügavamale minna, läheb asi veidi keerulisemaks ning algpunkti naasmine on ebamugav. Visuaalne järjepidevus on erinevatel lehtedel nõrk. Mobiili- ja veebivaated on omavahel üsna heas suhtes ja võrdväärse kvaliteediga.

Ettevõtte brändikuvand: 8/10
Ideaalilähedane seni kuni minna spetsiifilise kuulutuse sisse, kus visuaalsed lahendused asenduvad tekstiseinaga. Natuke liiale mindud lõputu peo ja lõbu kuvamisega.

Sõnumi selgus: 9/10
On leitud hea tasakaal turundusliku sõnumi ja autentsuse vahel. Natuke läheb kohati klišeeks koerapiltide ning suure lusti ja lillepeo kuvamisega. Paljud erinevad töökohad on lihtsateks kategooriateks jaotatud ning seetõttu on kerge sobivat töökuulutust leida

Bolt (endine Taxify)

Lehe kasutajasõbralikkus: 8/10
Üldine flow ja voolavus on hea. Mobiil ja veeb on mõlemad ilusad. Palju kuulutusi moodustab suure nimekirja ning on kategoriseerimata. Ilma filtreid kasutamata on pikast nimekirjast keeruline leida sobivat positsiooni või eristada valdkondi.

Ettevõtte brändikuvand: 7/10
Minimalistlik visuaalne kuvand, mis ei sunni liiga palju lugema. Samas väike konflikt tekib sõnumiga “no Corporate BS” ja ülejäänud sõnumitega, mis on kodulehel kõik väga ametlikud ja korporatiivse alatooniga.

Sõnumi selgus: 7/10
Ei ole ülevõlli mindud turunduslike sõnumitega. Palju on turvalisi klišeesõnumeid, samas töökohtade info konkreetne ja arusaadav. Ettevõtte tegevuse kirjeldus on pisut hägune ja sellest ei teki uuele külastajale täpset ülevaadet.

Coop

Lehe kasutajasõbralikkus: 9/10
Väga lihtne navigeerida. Selge arusaadavuse ja struktuuriga. Ei ole võimalik ära eksida. Hea organiseeritus ja kategooriate jaotus.

Ettevõtte brändikuvand: 9/10
Sümpaatne ja kodumaine. Usaldusväärne ja autentne kuvand. Kasutatud oma töötajaid piltidel ja ei ole turundamisega ülevõlli mindud.

Sõnumi selgus: 8/10
Muidu oli kõik ideaalilähedane, aga pettumus tuli töökeskonda kirjeldavast reklaamvideost, mis osutus hoopis reklaamvideoks ning kordus iga valdkonna all.

Cleveron

Lehe kasutajasõbralikkus: 7/10
Ei ole otsest lahendust kandideerimiseks ja iga kandidaat peab eraldi e-maili saatma. Kandidaadi kandideerimise kogemus on piiratud, sest kasutajatel ei ole võimalust tegevust jätkata kohapeal. Lehe navigatsioon iseenesest on lihtne ja arusaadav.

Ettevõtte brändikuvand: 8/10
Ei anna head ülevaadet ettevõttest vaid pigem esitab palju huvitavaid hüvesid, mis võiksid kandidaate paeluda. Hüved olid huvitavad ja eristuvad ning hästi esitletud.

Sõnumi selgus: 7/10
Copywriting on piiratud iseloomuga ning on rakendatud palju teleturunduslikke väljendeid (“Siis kandideeri juba täna!”). Õnneks oli selliseid sõnumi möödalaskmisi vähe ja asjalik osa tekstist, mis kirjeldas töö sisu, oli arusaadav ning aus.

Pipedrive

Lehe kasutajasõbralikkus: 8/10
Lihtne kasutada ja kergesti navigeeritav. Esileht oli natuke liiga pikk ja vahele oleks võinud järgmise call-to-actioni paigutada, et anda rohkem võimalusi ringi liikuda erinevate tööpakkumiste vahel..

Ettevõtte brändikuvand: 8/10
Brändikuvand on üsna maskuliine. Kindlasti arendajatele ja väga palju tehnilisele tööprotsessile suunatud kuvand. Võib olla takistuseks tugiüksustesse inimeste värbamisel.

Sõnumi selgus: 8/10
Ettevõtet tutvustav tekst on orienteeritud ettevõtte vägevusest rääkimisele ja võiks ettevõtte tegevuste tulemusest rohkem rääkida. Informatsioon on esitatud tekstina – võiks rakendada natuke rohkem visuaale tähelepanu paremaks jaotamiseks.

Grant Thornton

Lehe kasutajasõbralikkus: 7/10
Lehel puudub otsekandideerimise võimalus ilma e-maili saatmata, mis on kindlasti väga suureks tõrkeks kandidaatide kogumisel. Mõne koha peal oli disainis rakendatud liigselt tühja pinda. Samas liikumist see ei takista. Pigem on väga selge navigeeritavusega leht ning edasi liikumine on kerge ja meeldiv.

Ettevõtte brändikuvand: 8/10
Grant Thortonil on väga lahe video, mis kuvab ettevõtet väga elurõõmsa ja meeldiva keskkonnana. Kahjuks on see video karjäärilehel väga väikselt esitletud ja seetõttu võib parim osa lehe külastajatel kahe silma vahele jääda. Ilma videota jääb mulje ettevõttest, kui rangest ja professionaalsest keskkonnast, mis võib mõne kandidaadi ehk ära hirmutada… samas kedagi teist jälle ligi meelitada.

Sõnumi selgus: 9/10
Sõnum, mis kajastub lehel, on selge ja ühtlane. Ei ole liigset rinnale tagumist ega turunduslikke ülepaisutamisi. Väga meeldiv teksti voolavus ja sõnakasutus.

LHV pank

Lehe kasutajasõbralikkus: 8/10
Vabad töökohad saaks visuaalselt natuke paremini välja tuua. Madala kontrasti ja paigutuse tõttu ei olnud vabad kohad kohe nähtavad ning see on ka ainuke kriitika, mida pakkuda. Väga kerge navigeerida. Täidab oma funktsioone hästi ning asub kohe asja kallale. Kõik toimub ühel lehel ja see töötab kindlasti tema kasuks.

Ettevõtte brändikuvand: 9/10
Turvaline ja usaldusväärne kuvand. Ei astu kordagi oma määratud alast välja ning mõjub väga neutraalselt. Pangale kindlasti kohane. Mõjub väga modernselt ja uuenduslikult, mis võib mõjuda natuke tõrjuvalt vanematele inimestele.

Sõnumi selgus: 9/10
Puhas ja selge sõnum ning esitlus. Informatsioon on antud edasi visuaalidega ning seda on kerge tarbida. Mõningaid asju oleks ehk saanud vähemate sõnadega öelda, aga see oleks juba liigne vigade otsimine.

DPD Eesti

Lehe kasutajasõbralikkus: 7/10
Mobiilis vaates mõned visuaalsed elemendid on katki ning lehed lähevad veidi pikaks. Üldstruktuur on väga viisakas ja lihtsasti navigeeritav. Videod, mis kirjeldavad ametikohta ja keskkonda, on paigutatud väga hästi eraldi lehtedele ning tekitavad hea informatsiooni jaotuse.

Ettevõtte brändikuvand: 8/10
“Igaüks saab kangelaseks” sõnum on pisut ülevõlli, aga kui see lause välja arvata, on tegu väga viisaka ja ausa kuvandiga. Ei aja liigselt mulli ja näitavad päris töötajaid ilustamata.

Sõnumi selgus: 8/10
Sõnumi sisu on kerge lugeda ning see annab hea ülevaate töökeskkonnast ja töö sisust, kahjuks kisub pisut pikaks. Kindlasti oleks saanud informatsiooni natuke lühemalt edasi anda. Töötajate intervjuud ning selged sõnumid hoiavad asja maa peal ja jätavad väga meeldiva üldmulje.

Toggl

Lehe kasutajasõbralikkus: 7/10
Lehel navigeerimine on lihtne, aga natuke naljakas on, et ajal kui tarkvara arendajate leidmine on keeruline, on Toggl otsustanud muuta asja enda jaoks raskemaks. Sundides kandidaate esimese sammuna läbima testtöö, paneb ta kindlasti palju vanemarendajaid kandideerimisest loobuma.

Ettevõtte brändikuvand: 9/10
Väga hea disaini ja huvitava kuvandiga. Illustratsioonid on värsked ja ettevõttele iseloomulikud. Ainulaadsed visuaalid aitavad silma paista ja eristuda konkurentidest. Lisaks on suurt rõhku pööratud võimalusele töötada kontorist väljas, mis kindlasti atraktiivne otsitavale sihtgrupile.

Sõnumi selgus: 9/10
Tugevad visuaalsed lahendused aitavad sõnumit paremini edasi anda ning müüvad ettevõtte brändi lõpuni välja. On kerge aru saada. millised inimesi Toggl otsib ja milline on praegune kollektiiv.

Scoro

Lehe kasutajasõbralikkus: 9/10
Väga hea disain ja töökohtade esitlus. Informatsioon on hästi edasi antud ning jätab lugejale hingamisruumi. Visuaale ja tekste on kasutatud heas vahekorras.

Ettevõtte brändikuvand: 6.5/10
Natuke liiga poleeritud kuvand ja by-the-book lahendus. Väga palju on rõhku pandud keskkonna esitlusele. Väga vähe on räägitud ettevõtte tegevusest või olemusest. Jätab mulje kui ideaalsest korporatiivkeskkonnast.

Sõnumi selgus: 10/10
Copywriting on puhas ja sõnum on selge. Mõned detailid, nagu kolleegide pildid, on väga meeldiv lisaväärtus. Informatsiooni jaotus on optimaalne ning töökirjeldused on detailsed. Kindlasti eeskujuks paljudele teistele.

Murekohad

Selle nimekirja koostamiseks vaatasime läbi väga palju karjäärilehti ja peab tõdema, et Eesti värbamismaastikul on tunda trende. Nimekirjas tõime välja meie nägemusel parimad karjäärilehed. Paraku on paljud ettevõtted kasutanud karjäärilehtede loomiseks vanu platvorme ning seega võib juhtuda, et mõned funktsionaalsused lehel ei tööta korrapäraselt või ei tööta üldse. Disain ja veebitehnoloogia on vahepeal palju arenenud ning seega avastasime palju lehti, mis ei toeta lihtsat kandideerimist ja tänapäeva kandideerijate harjumusi.

Recruris tegeleme igapäevaselt värbamistehnoloogia arendamisega ning analüüsime ettevõtete värbamisprotsesse.
Sellest tulenevalt pakume järgmisi lahendusi.

  • 1h tasuta konsultatsioon. Vaatame koos üle karjäärilehe ja uurime, kuidas Teie ettevõtte värbamisprotsess välja näeb. Pakume välja lahendusi, kuidas koostöös Recrur’iga teie värbamisprotsessi läbipaistvaks ja tulemuslikuks muuta.
  • Kui on vajadus, ehitame uue karjäärilehe või aitame vana moderniseerida.
  • Ehitame erilahenduse. Vastavalt soovile suudame luua erilahendusi, mis on abiks värbamisprotsessi optimeerimisel ja automatiseerimisel.
  • Viime läbi sotsiaalmeedia koolitusi ja aitame teostada turunduslahendusi.
  • Aitame kasutusele võtta värbamistarkvara Recrur, mis muudab teie ettevõttes värbamise läbipaistvaks ja tulemuslikuks. Parandab kandideerimise kogemust.

Tarkvara ja teenuste info

Mul on hea meel tutvustada Sulle Recrur’i poolt pakutavaid võimalusi teie organisatsiooni värbamise lihtsustamiseks ja järgmisele tasemele viimiseks.

Palun võta minuga ühendust, arutame ja leiame just teile parima lahenduse.

Recruri tasuta äpp on saadaval Google Play Stores, selle kasutamiseks vajad Recruri kontot.

Soovid proovida?

Loo tasuta konto ja proovi ise. Ei võta rohkem kui mõni minut.

Kasutajatugi

image/svg+xmlGDPR

Kogu info Recruris on talletatud vastavalt GDPR andmekaitse seadustele ning sind teavitatakse aegsasti andmete aegumisest.

Recrur värbamistarkvara kuulub EASi Arenguprogrammi, mille raames toetatakse Recruri Euroopa Regionaalarengu Fondist aastatel 2018-2022 summas 436 500€, eesmärgiga Recruri arendada ja globaalselt lansseerida (vähemalt 45% käibest).